/

Mina dagar som gått

Summerar mina dagar lite kort i det här inlägget utan bilder, kan det bli roligare? Nä men i söndags mötte jag upp Nelly,Emma & Alfred på macdonalds då vi tog en glass och bara snackade. Sen drog jag och Nelly vidare till bion där Mathilda va och vi kollade på bio. Resten av veckan har jag bara jobbat & inte gjort så mycket mer efter de. Eller jo i onsdag åkte jag ut till lysingsbadet och mötte upp Alex och vi hängde på fishcampen med Ante och Emanuel, vi käkade glass,spelade kort och bara chillade. Igår var det ju torsdag och då jobbade jag och efter det drog jag och tränade ute med Nelly men hon kollade bara på. Sen drog vi till hemmakväll sen hem till Nelly där vi satt på hennes altan efter ett tag drog vi vidare hem till mig där vi lagade mat, vi hade värsta cravings efter kyckling,ris och curry. Så vid 10 satt vi och käkade helt enkelt. Idag är det fredag och det är min sista jobbdag för den här veckan sen tar jag helg. Ska träffa Alex senare!