/

SÖDERTÄLJE/STOCKHOLM



Hej på er! Som ni redan vet är jag i Södertälje och hälsar på Elise. Kom hit igår då vi var hemma en sväng hos henne och lämnade mina saker sen gick vi till hennes skola då jag fick träffa hennes klass, sen gick vi runt där och fixade henne till teatern på kvällen och umgicks med sköna människor helt enkelt. Sen hade dom en teater som jag kollade på och vi var hemma vid 10. Vi gick och la oss rätt skapligt endå.

Idag tog vi sovmorgon till kvart över 11, fett skönt. Vi fixade iordning oss rätt snabbt och åkte sen tåg till Stockholm då vi har gått runt i affärer, tagit en fika med saknade Eira och även snackat en del. När vi kom till Järna köpte vi med oss lite gott och drog hem till Elise och käkade middag. Nu på kvällen har vi kollat film och bara tagit det lungt, super skönt för är helt slut hehe. Skulle bara höra av mig lite, bye