/

FACT ABOUT ME

5 sätt att vinna ditt hjärta på: Vara öppen som person, ha det där lilla extra alltså att han ska va speciell på sitt egna lilla sätt, längre än mig (ett måste hehe) och han måste även bry sig om mig. Sist men inte minst vara rolig hehe.

4 saker du köpt den senaste månaden: Julkappar hehe, nej men en blus, uggs, träningsthigts och en tröja.

2 sätt att få dig att le/skratta: haha jadu jag är rätt bra på att få mig själv att skratta åt mina egna skämt nej men skadeglädje är väldigt roligt och sen är det roliga saker som får mig att skratta så olika hehe.

3 wanties: Moppekort, tjockare hår, mer kläder

4 saker som gör dig glad: vänner, familjen, kläder och mat.

5 saker jag vill göra innan jag dör: Hoppa fallskärm, resa världen runt och upptäcka massa platser, flytta utomlands, gifta mig hehe, känna jäkligt mycket pengar så jag kan bada i dom.

8 saker om mig själv: Jag är väldigt osäker som person, Jag är oftast alltid glad och skrattar åt mina egna skämt, Jag kan ibland bli dö sur om jag har en dålig dag, Jag har typ tics och måste ha mitt hår åt vänster sida annars får jag panik, Jag är en väldigt bra lyssnare, Jag HATAR att prata i telefon. Om jag är nervös brukar jag börja hacka upp mig på vissa ord haha. Jag har fobi för blött papper.

Snodde frågorna av Yasmine hoppas det va okej hehe :p



#1 / / Yasmine:

Hahahehih jarråååå Jenny :)