/

26 AUGUSTI

Fått lite meddelanden,kommentarer osv att jag ska forsätta blogga och inte ha bloggpaus så då får jag väl forsätta blogga I guess. Måste få tag i någon snäll själ som ska fixa min bloggdesign, har även bestämt fotografering med Nelly så då kommer bilder. Ska bli bättre att ta bilder med kameran osv men det är inte ju inte så jätte lätt att veta vad man ska ta kort på eftersom det är typ skola,träning på vardagar. Men jag kommer nog på nåt!

Måndag idag då och jag har gått i skolan, sista lektionen var idrott då vi var nere på VO, sjukt varmt men överlevde. Cyklade hem med Nelly, när jag kom hem lagade jag mat sen drog jag ut och sprang. Efter det körde jag ett styrkepass, sjukt skönt! Har precis duschat och sitter och kollar idol & har hårinpackning i håret. Längtar verkligen till att tvätta mitt hår haha det är sjukt men det är bara att följa frisörens råd... Men ska forsätta kolla nu, vi hörs.