/ +2o12 /

// FRÅGESTUND

är fett sur just nu för det blir ju inget danmark pga av en andledning och har endå sett fram emot eftersom jag skulle shoppa osånt istället så istället för det ska vi hitta på något annat istället för det och det snackas om att vi ska åka ........ istället fett kul om det blir så gash!! ..
                 
#1 / / ANONYM:

gillar du ngn?

#2 / / Michelle:

Hur länge har du ridit?
Tävlar du något, i så fall vilka klasser?

Kramkram <3

#3 / / iiiddaaaaa:

*vad tycker du om mig?
*vårat bästa minne?
*ska vi ses snart saknar dig bruden!
*gillar du någon just nu?
*love you/saknar dig <3
till min fina vän!

#4 / / nelly:

vad tycker du om mig?

#5 / / rebecca falk♥:

- första kärleken?
- gillar du någon just nu? isånnafall måste du säga det till mig, hihi
- vad tycker du om mig, ärligt?
- favorit bloggare?
- idol?
- tycker inte du att vi borde ses snart?!

så det var några, kram på dig ♥♥

#6 / / M I R A H O L G E R S S O N ♥:

vad tycker du om mig?
läser du min blogg, isf vad tycker du om den?
vad vill du bli när du blir stor?
kan inte du lägga ut lite mer när du sjunger? du är ju grym!
vart vill du bo när du blir stor?
vad tycker du om att va brylling med mig? haha.
favoritplagg?

kram! ♥

#7 / / sanna kron:

hej din fucking macking jävla mupp..

- när fick du senast pip? o.O
- tror du vi kommer hålla ihop till döden?
- vad är det sämsta mig mig?
- tycker du att det är skönt att bajsa ibland?
- visst är jag bäst?
- beskriv hur mycket du saknar shettisligan, alla minnen oså..
- favorit outfit?
- bästa minnet med mig?
- 3 saker du vill göra innan du dör?
- hur kommer du reagera när lina går bort? ska du ha begravning? vart vill du ha henne begravd?
- varför är du så fucking macking söt? :PpPpPpPp

#8 / / EMMA :

- dina mål i livet?
- vad faller du för hos killar?
- går du på utseendet eller personligheten hos en kille?
- vad väljer du? Världens snällaste kille med finast personlighet, men nte så bra utseende / assnygg kille, med dålig personlighet?
- finns de någon du kan lita på till 100 %?
- vart vill du bo när du blir stor?
- och den klassiska frågan... vad tycker du om mig?
PUSS ♥♥

#9 / / miranda:

vad tycker du om mig? läser du min blogg? isf vad tycker du om den? 5 närmaste vänner? va snart? bästa minne med mig? bästa minne med shettisligan? lite frågor iaf,kramis :)