/

29 DECEMER.

ÅHHH har typ inga bilder som jag kan bjuda på så det får duga med en iphonebild i det här inlägget...
Idag då, vaknade vid 10 typ så gjorde mig iordning sen drog jag ner på stan med mamma & pappa. Fick med mig en tröja hem, sen drog vi till mio där vi gick runt flera varv där för att kolla på massa saker och vart helt slut i benen för dom har byggt ut det så de är ass stort.. om ni ville veta. Iallfall, när jag kom hem så la jag mig i sängen och kollade film. Sen drog jag & min familj hem till jonathan för att fira han. Vi käkade där och firade han men drog hem efter maten med syster. Har hela nedervåningen för mig själv så dunkar lite musik och kollar på massa kläder.
 
är lite sur och deprimerad typ för tröjan jag beställde kanske inte ens kommer innan nyår så har ingen att ha på mig, vilket jävla I-lands problem jag har. tpl tpl tpl , bajsbajsbajs. 
 
 
#1 / / Alice:

Tack dsm :)