/ +sommar /

SCHOOL

När jag kommer tillbaka hem efter den här resan börjar jag skolan redan 4 dagar efter. Jag är faktiskt lite nervös för ska börja 9:an nu efter sommaren och det känns som man har så mycket krav på att precistera och visa vad man kan. Det är även dom här betygen man ska söka in med till gymnasiet så är lite nervös faktiskt haha. Men har satt krav på mig och är redo att satsa, nu får jag satsa lite extra så jag får dom betygen jag vill ha. Vill inte börja skolan för det här sommarlovet har gått för fort men kan ju inte göra något åt det så får helt enkelt vila ut mig dom sista veckorna så jag är redo att levera i skolan. En fråga till er läsare, vilken årskurs börjar ni i efter sommarlovet? Tankar om det? Tell me!!

Det är i dom här ämnena jag ska satsa lite extra på iår:

- Kemi 

- Matte

- Fysik

Dom tråkigaste ämnena enligt mig för tycker det är svårt, ofc ska jag satsa på alla ämnen men ska satsa lite extra på dom här.