/

Senaste under lovet

Dåligt bloggande nu under lovet, i know. Men inte haft tid/ork och därav har det blivit så, what to do. Iallfall tänkte jag berätta lite vad som har hänt dem dagarna jag inte bloggat.

I lördags tog jag och Malin en spontantrip upp till Stockholm. Vi gick o affärerna och shoppade lite sen mötte vi upp saknade Ellinor och Julia då vi käkade middag med dem på ett litet mysigt café. Efter några timmar tog vi tunnelbanan och hamnade hos Ellinor där vi mös framför en film och snackade i mängder sedan sov vi hos Julia. Dagen därpå gick vi och köpte frukost och satt och pratade o flera timmar. Sen drog vi till Lucas där vi sedan gick till affären. Sen lagade vi godaste maten och hamnade sedan i soffan framför en film och lite chips. Vi åkte hem dagen därpå men vi hann gå lite i affärer och käka en god lunch innan vi vinkade av Julia och satte oss på bussen hem. På kvällen drog jag till Alex där jag sov. 
Igår var jag och Alex hos Anton med lite annat folk och chillade. Vi kom hem rätt sent så vi la oss direkt. Sjukt bra kväll iaf. Idag har vi bara sovit, lagat tacos, kollat film. Han drog nyss så nu ska jag städa mitt rum sen dega i sängen resten av kvällen för imorgon äre skola, usch är så sjukt otaggad.