/

Flashback genom åren






Under kvällen har jag kollat igenom mitt bloggarkiv och det var väl lite på gott och ont. För ja jag kan faktiskt tycka det är rätt jobbigt att blicka tillbaka på vissa saker. Tex minnen, det är saker simningen går att uppleva igen, det tillhör det förflutna. Minnena bara finns där men livet går vidare. Jag kan sakna människorna jag umgicks med då men som jag nu knappt hälsar på, jag kan sakna min motivation till vissa saker, eller hur jag såg ut eller häst tiderna. 

Jag är urnöjd med hur mitt liv är just nu men att läsa igenom bloggarkivet river upp vissa saker. Saker jag ångrar och saker som jag vill uppleva igen, därför är det så jobbigt att läsa igenom arkivet för vissa grejer gjorde en gott medan vissa saker gjorde en ont, så ja. Om jag fick bestämma skulle jag vilja uppleva vissa saker för just nu är dem inget mer än bara minnen...