/

Midsommar


Hej på er! Lite halvdålig uppdatering jag vet, ska bli bättre. I torsdags var det sista jobbdagen för den här veckan så "firade" det med lite grillkväll hos Moa med henne & Nelly. Vi drog vidare till Tilde sen där det var lite folk men åkte hem rätt tidigt eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter. Igår var det midsommar och då åkte jag ut till Alex sommarstuga för skulle fira midsommar där med han och hans familj. Vi spelade kubb, åt masa god mat, sköt luftgevär, gick promenad och hängde lite vid vattnet. En riktigt bra dag! Idag vaknade jag upp med Alex brevid mig och sen dess har vi kollat film, varit en sväng till affären och sovit, eller ja han ligger och sover nu igen hehe. Vi ska väl snart käka, får hoppas att det spricker upp lite så vi kan hitta på något skoj, ha en bra lördag!