/

Årsresume 2014


Startade 2014 med tre rätters och en rätt spårad kväll med awesome people.

Blev även guldkants häng med en bunt tjejer.
Ytterligare lite fest hos Johan med bästa folket.

I februari gick min morfar bort så var väldigt jobbigt för mig, flydde till Södertälje för att komma på bättre tankar och träffa saknade Elise. Var även på tjejmiddag hos emz.

Mars bjöd på ytterligare lite mer fest, övningskörning med moppe, begravning, solen började dyka upp och det blev allt varmare, var även en sväng i linkan med päronen, började även träffa Alex.

I april blev det två resturang besök för att fira min mormor som fyllde år men även att hon flytta, tog en tripp till Alicante en vecka och var på tivoli med Nelly,Fabbe och Alex, träffade även på roligt folk där.
I maj tog jag & Moa moppekörtkort så vi åkte runt i onepice bland annat, var även i emz sommarstuga med henne och Nelly och lagade godaste maten och mös, vi fick även besök av både Johan och Alfie. Det var även denna månad vi började med att åka ut till korpa och köpte med oss nutella och jordgubbar o satt där ute med filtar och musik, sen var det även elevens val då det bland annat var en episk dag vid havet och sen matlagning.

Juni bestod av kubb med roligt folk hos fabbz, glasshäng med Nelly & fabbz, tripp till Göteborg med mina två gäris Nelly och Moa, häng i Emmas sommarstuga med en båttur, badande,solande bland annat. Sista dagen med klassen avslutades ute vid vattnet med grillning och annat mys och på kvällen var det avslutningsmiddag. Dagen efter var det avslutning och jag slutade 9:an, på kvällen var det även fest hos Wilma. Sommarjobbade på ogräs och blev även tillsammans med Alex den 14 och tillbringade midsommar ute i hans stuga där vi åt gott, åkte båt och annat mys.

I juli firade Jag,Moa & Nelly att vi slutat sommarjobba med pizza i hamnen, hängde även ute vid solsidan och mös med Emz,Moa & Nelly och kollade solnedgången med gottigheter. Hängde även på korpa en del med roligt folk och väldigt olika varje gång, hängde även till stor del i Alex stuga med vatten skidor och även bad. Hängde även med Mathilda till Gotland där vi spenderande en vecka, badade även vid Moas brygga med henne, Nelly & Mathilda sen tog vi även en glass i hamnen, även lite mer fest hos Max.
Augusti månad bestod av innebandy tittande med lite folk, bad med älskling, grillade med Moa och Nelly, åkte utomlands till Cypern med familjen + min mormor, hängde på korpa ännu lite, hade myskväll med dem tycker om, hängde även i stallet med Moa och Emma en kväll och hoppade på hästryggen efter några års uppehåll och det var super kul! Tog ytterligare en tripp till linkan med Moa och hennes mamma. Skolan började och vi hade "lära känna dag" ute på lysingbadet med klassen och hade jätte kul!
September var inte så händelserik för man var tvungen att komma in i rutinerna igen pga av skolan, men hann endå att träffa Alex, träna plugga, sconesmys hos Moa, köpte även ginger med Mathilda och Nelly och mös framför film.
Fyllde sweet 16 i oktober, var på min första gymnasiefest, Elise var nere här under höstlovet, färgade håret, tränade också en del, såg även skräckfilmen "ouija" med Elise på bio.
November bestod av en del häng med my girls (Mathilda,Moa & Nelly) men även Alex. Var på halloween fest hos Sara, det var pizzakäk hos Alex mormor, hade även klassdag på gläntan och var på advents middag och hade rätt mycket plugg i skolan.

Under decembermånad lagade jag,Nelly och Moa godaste käket hemma hos Moa. Firade in jullovet med pizzakäk med Hilma, Evelina och Nelly. Var på stan och letade julklappar flera gånger med både Mathilda och mina syskon. Firade julafton hos min mormor och fick jättefina julklappar, hängde med Mathilda i stallet och sist men inte minst inledde jag 2015 med en nyårskyss av the one and only.