/ + 2013 /

UPPDATERING

Hallå hallå! Har bra täckning nu så tänkte passa på att blogga lite nu när jag endå har tid. Under dessa 4 dagar har jag lärt känna 20 andra deltagare + ledare och det är ett super gäng! Och som ni förstår så har jag lagt undan bloggen nu när jag är här för vill njuta, men har verkligen inte tid. Fullt upp hela tiden och man lägger sig direkt när man får sova typ haha. Men under dom här dagarna har vi badat,kört olika aktiviteter, diskuterat, paddlat kajak,kört vattenkrig,suttit vid lägerelden, skrattat,pratat och lärt känna nya. Det är ungefär 8 dagar kvar till vi ska åka hem så vi kommer göra betydligt mer saker så ja det är najs. Det är sjukt skönt att komma iväg från ön och rensa tankarna, behöver verkligen det här. Men jag kommer bjuda på ett mer detaljerat inlägg när jag kommer hem och så kommer jag bjuda på bilder men ska försöka ta lite flera bilder för inte tagit så många ännu för man har inte med sig mobilerna för det är så onödigt men nu vet nu! Nu ska vi käka mellanmål så måste dra men vi hörs om 8 dagar puss.