/ + 2013 /

23 JUNI 2013

Hej på er! Slänger in ett inlägg nu när jag endå har tid. Sitter just nu i bilen påväg till Norrköping med Malin, vi ska ta bussen därifrån till Stockholm. När vi är framme ska vi äta sen ska vi möta upp en ledare som sen ska följa oss till båten där vi kommer träffa alla andra, då ska vi åka båt 2,5 timme så kommer vara jävligt trött när jag är framme. Vi kommer vara borta 12 dagar alltså 2 veckor! Jag vet inte om jag kommer hinna uppdatera eller hur internet är där ute eftersom vi kommer vara på en ö men jag kanske slänger in något inlägg men kommer inte uppdatera varje dag som valigt. Ska försöka njuta och ta vara på tiden och lägga allt annat bakom mig för stunden, hoppas ni förstår! Men jag kommer filma där ute så efter dom här 2 veckorna kommer jag lägga ihop alla klipp till en gemensam video och visa här på bloggen , låter det bra? Sen ska jag även ta massa bilder som jag kan visa upp för er. Kanske bloggar något mer sen när vi är framme, puss

#1 / / Sofia Karlsson:

Fin blogg du har! :)