/ +sommar /

VAD VILL NI LÄSA FÖR INLÄGG NÄR JAG ÄR UTOMLANDS?

Har en fråga till er, om prick en vecka alltså nästa söndag åker jag utomlands och då har jag en fråga till er. Vad vill ni läsa för inlägg medans jag är borta? Kommer att göra dom tidsinställda så bloggen är uppdaterad medans jag är där. Jag kommer filma i Spanien så videosar kommer dyka upp antingen där eller när jag kommer hem, det märks! Ska även ta med kameran så kommer bjuda på massa bilder. Kanske kommer slänga in något blogginlägg när jag är där för kommer ha internet på vissa ställen men kommer nog mest uppdatera instagram så följ mig där, @j3nnny. Iallfall, kommentera i kommentarsfältet vad ni vill läsa för inlägg.

Bjuder på en bild från nu ikväll, har varit och badat med familjen, super mysigt! Nu ska vi fixa toast och varm oboy och kolla oth, mys! Hoppas ni har det bra? Skulle bara slänga in ett inlägg och visa att jag lever. Har fortfarande bloggpaus någon dag till iallfall, pusshej