/

MY YEAR - JANUARI - JUNI


Januari bjöd på skridskoråkning med Mallan, sleep over med my bf´s Emma & Nelly, fotografering med Miranda och massa pulkaåkningar och snöbollskrig med massa folk, inget speciellt hände i januari direkt.
I Februari var jag brunett, umgicks konstant med Mathilda och Mira. Vårat liv gick ut på att kolla oth och vi tillbringade även mycket tid hos Axel & Edvin blandannat. Var även på Gina tricots invigning med Nelly & Emma.
I Mars tillbringade jag hyffsat mycket tid i stallet både hos Lina och hängde även med ut till Stuverum och kollade när Tilda & Julia red. Började även träffa Adam. Hade även prao under två veckor på två olika ställen och det var riktigt chill. Var även och firade påsk hemma hos familjen Lindström. Kanske inte den händelserikaste månaden på året men det funka.
April bestod av kryckhoppande då mitt knä gick ur led så åkte ambulans och shit. Var hos sjukgymnast och tränade även på gym ett tag för att återbygga muskeln i knäet. Solen dök upp så passade på att sola även att äta första frukosten ute. Hann även med fika på gränsöslott och träffa Adam. ( Tog inte alls mycket bilder då jag var halft handikappad). Sorry
 
Någon gång i Maj blev jag friskförklarad så började sakta men säkert börja springa & pw, då var jag fan lycklig haha. Hade även en jättemysig kväll på en brygga med Nelly, vi åt jordgubbar & naturgodis och pratade om allt om himmel och jord. Sen hade vi någon dag då man skulle leva som förr i tiden, vi fick även åka tåg och det var höjdpunkten på den dagen hehe. Sen fick man även klä sig som på den tiden.
I Juni åkte jag, Mira, Mathilda & Edvin ut till en ö med båten, super mysig kväll. Sen var det även karneval här så då uppträdde Medina så jag, Nelly, Mira & Mathilda hoppade och skrek oss hesa när vi sjöng med til alla låtar. Åkte även till liseberg med Moa,Emma,Nelly & Sanna. Sen drog jag och Malin till Stockholm där vi mötte upp massa människor som vi skulle tillbringa två veckor med på en Ö. Hade dom två bästa veckorna på hela sommaren. Jesus vad bra jag hade det där och lärde känna så fina människor.
 
Forsättning kommer