/

Paterica Goodbye

asså var tvungen med rubriken haha , vet ni vad den betyder? hejdå kryckor, använde google översätt och översatt den från svenska till albanska bara för rubriken skulle bli lite coolare. Iallfall som rubriken lyder behöver jag inte kryckor längre ,för var hos doktorn idag och då sa dom de , lycklig asså haha. käkade kyckling sallad efter sjukhusbesöket, godare än skolmaten helt klart. hade en lektion efter det sen slutade jag. efter skolan var jag faktist ute och gick en liten sväng med min hund men jag kan ju inte direkt säga att jag inte har ont i knäet längre för de har jag. aja ska sluta babbla nu och hoppa in i duschen, städa mitt rum sen sova så ah vi hörs puss.

längtar till jag kan ha jeans (måste ju ha mjukis pga av knäskyddet, men kom på världens smartaste idé! nämligen att jag kan använda boyfriend jeans för dom är ju lite baggy och då kan jag ha knäskyddet på utan att det syns, smart ju? så ska ner på stan imorgon och titta på det hehe)