/ +2o12 / +min dag / +sommar /

// amazing day

 
Bjuder på 12 bilder från igår som är tagna med min kamera. 
 
Iallfall nu ska jag berätta om gårdagen för er, vaknade och började fixa iordning mig sen tog jag en promenad upp till coop där busshållsplatsen va. Mötte upp elin och alexandra där då vi tog bussen upp till loftahammar. Mötte upp viktor där och sen åkte vi ner till vattnet och sen tog en glass. Lite senare drog vi bort till ridlägret där vi var förra året och hälsade på hästarna, sen gick vi och kolla uppvisningen sen åkte vi moppe tillbaka till buss station. Satt där och väntade på bussen sen åkte vi hem, och när jag kom hem på kvällen så hade vi grillfest på gården så käkade grillat,spelade gitarr & sjöng, lekte med alla barnen och så. Sen vid elva drog jag och bella & mötte upp sanna så spelade vi fotboll en stund och sen snackade sen gick vi hem vid halv tolv då jag typ somnade direkt. Och idag vaknade jag vid 2 hehe och har inte gjort så mycket sen dess men nu ska jag gå upp och sätta på mig träningskläder sedan dra ut och springa en stund så vi hörs sen pussar.
 
#1 / / Elin Essen:

Haha, fina bilder.. <3