/

NYÅRS PLANER



sitter här framför datan i myskläder och osminkad så därför jag knappt vill va med på bilderna.... nyår idag då? är ni taggade? själv är jag inte riktigt taggad faktist, har inte fått känslan att det är nyår men aja. har inga kläder att ha och orkar inte bry mig... haha skoja bara! men ska bara skriva klart det här inlägget sen fixa mig höhö.
 
kvällens planer blir att möta upp tjejerna (emma,emma,emelie,tilda,emmie) så drar vi och handlar, sen till emma och laga mat. Sen drar vi oss bort till emelies crib typ sen ska vi till stan vid 12 för att träffa folk och kolla fyverkerierna så ah så ser min nyår ut. 

Men nu ska jag ska testa massa olika outfits och börja fixa mig annars blir jag aldrig klar... måste även tagga lite så får väl dunka musik samtidigt, seså postitiv nu jenny gogogo jenny.