/ +2o11 /

//svar på frågestunden

frågor ställda av miranda höög :
vad tycker du om mig? Jag tycker du är sen söt och snällt tjej som jag inte träffat på länge!
10 närmaste vännerna? svårt val men om jag måste välja får det bli sanna,nelly,moa,malin,tilda,miranda,mathilda
vad är det värsta du vet? typ när vänner sviker
varför är du så sjukt söt? haha jag är inte söt?
vilka bloggar läser du? jag läser mina vänners bloggar och sen kenza och tinkerbellas blogg och massa fler typ alla bloggar här i viken.

frågor ställda av emma passchier :
vad tycker du om mig? jag du är en schysst och glad tjej med sjuk humor och du har damp och jag skrattar alltid när jag är med dig och du är ju söt också!
gillar du någon? nej inte för tillfället.
den som betyder mest för dig? lina , men det är mina vänner och familj också.

fråga ställd av
emelie carlsson :
vad tycker du om mig? :) jag tycker du är en söt och snäll tjej som jag inte känner så bra men du duktigt på att rida!

fråga ställd av rebecca falk :
vad tycker du om mig? du är sjukt efterbliven men rolig och sjukt schysst och snygg!

fråga ställd av anonym :
gillar du någon? nej!

fråga ställd av fanny edmark :
vad tycker du om mig? :) du är en söt och snäll tjej som jag inte känner så bra!

fråga ställd av fillip gustavsson :
vad tycker du om mig? du är söt,liten & schysst.

frågor ställda av mira holgersson :
vad tycker du om mig?du är min barndoms vän och söt och snäll!
vad använder du för smink?jag använder puder,mascara och eyeliner!
favoritfilm? orphan
favorit ben & jerry? chocolate fudge brownie
läser du min blogg? ja det gör jag och den är fin!

frågor ställda av moa jonsson :
vad tycker du om dina kusiner? haha det vill du allt veta va? nerå men har ju betydligt flera och jo alla är underbara enligt mig hehe!
vad ska du göra när du slutat rida? har ingen anning ska börja träna mer iallfall.
vilken är din favorit film/bok? favorit bok är nog syskonkärlek och favorit film orphan och paranormal activity.
visst tycker du jag är bäst? haha nej du är sämst , jag är bäst!

fråga ställd av alva harrèn :
vad tycker du om mig? du är snäll och schysst och min barndomsvän men vi har tappat kontakten på senaste tid.